|
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
rafik
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 175 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chicago Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Wto 22:33, 13 Lip 2010 |
|
BMW wypuści na rynek dwie wersje nowego motocykla turystycznego, wyposażonego w sześciocylindrowy silnik o pojemności 1600 ccm – K1600 GT i K1600 GTL.
Oba modele K1600 wykorzystywać mają silnik zaprezentowany w Concept 6 jesienią zeszłego roku. Wedle zapowiedzi niemieckiej firmy, BMW zamierza podbić rynek, tworząc zupełnie nowe standardy jakości wśród motocykli turystycznych. K1600 GT ma być komfortowym motocyklem turystycznym o sportowym zacięciu. Charakteryzować go będzie aktywna pozycja motocyklisty, osiągnięta dzięki ustawionym ergonomicznie podnóżkom, kanapie i kierownicy, zapewniająca komfort na długich dystansach. BMW K1600 GTL z kolei skierowany będzie do motocyklistów lubiących długie podróże z pasażerem. Dwupoziomowa kanapa została zaprojektowana specjalnie po to, by zapewniać komfort jazdy obydwu osobom na długich dystansach. Podnóżki kierowcy wysunięto do przodu i obniżono, podobnie jak kierownicę, którą dodatkowo cofnięto. Oba modele otrzymają w standardzie światła xenonowe, podgrzewane manetki i kanapę, tempomat oraz komputer pokładowy z systemem audio. Opcjonalnie BMW oferować ma do obu modeli K1600 przystosowujące się reflektory – elektroniczny system, który dostosowuje strumień światła do kąta nachylenia motocykla. Dzięki temu światło generowane przez reflektor obejmuje większy, niż w przypadku standardowych żarówek, obszar i, mimo poruszania się motocykla np. na zakrętach, strumień światła nie odrywa się od ziemi, oświetlając drogę przed jednośladem.
Do tej pory BMW zaprezentowało jedynie szkice obu motocykli. Oficjalne zdjęcia, prezentacje i dokładne informacje zostaną udostępnione już niebawem.
Ogólne dane techniczne BMW K1600 GT/GTL:
* kompaktowy (560 mm szerokości) i lekki (102,6 kg) sześciocylindrowy silnik rzędowy, generujący moc 160 KM przy maksymalnie 7500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 174 Nm przy maksymalnie 5000 obr./min,
* system ride-by-wire z trzema opcjami ustawienia: Rain, Road i Dynamic,
* częściowo zintegrowany ABS,
* lekkie zawieszenie zbudowane z użyciem aluminium i magnezu,
* system kontroli trakcji DTC – opcjonalny,
* system elektronicznej regulacji zawieszenie ESA II – opcjonalne,
* Adaptive Headlight – przystosowujące się przednie reflektory w połączeniu ze standardowymi xenonami, zwiększające bezpieczeństwo w nocy – opcjonalne
Ponizej kilka szkicow:
Filmiki reklamowe Bmw z YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=1MBYM0fUFJA&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=ErPRzhFxJpc&feature=player_embedded
Co wy ma to. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafik dnia Śro 14:30, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
ChrisKik
wachacz spalin
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: BENSENVILLE Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 11:30, 14 Lip 2010 |
|
Bede z pierwszych na test drive u dealera. 6 cylinderkow, adaptive lamps itp.... Juz zbieram kase... Haha |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rafik
Administrator
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 175 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chicago Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany:
Śro 21:14, 13 Paź 2010 |
|
Mamy juz pierwsze zdiecia z targow Intermot z Kolonji.
Wiecej fotek tu:
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CST (U.S./Kanada)
|
|
|
|
|
|
|